top of page
צוות מדיה של הרובוטיקה

נבחרת הרובוטיקה וה"קיקאוף" שלהם/ן

פרויקט רובוטיקה פועל כחלק מארגון FIRST, בהתאם לאתגר שנתי שמנחה אותנו לבניית רובוט. בארגון ישנן עשרות אלפי קבוצות מכל רחבי העולם. לכל קבוצה יש שם ומספר ייחודיים לה. שם קבוצתנו הוא VULCAN 3835.


ביום שבת ה-6.1.2024 התכנסה הקבוצה לאירוע ה"קיקאוף" שמהווה את תחילת העונה שמצפה לנו. באירוע הקיקאוף, אנחנו ועוד קבוצות ברחבי העולם קיבלנו את סרטון המשחק שלנו המציין את החוקים ואת הסטנדרטים לעונה הנוכחית, שעל פי הם הרובוט שלנו ייבחן. בעונה זו התבקשנו לעמוד במשימות שונות כמו לקלוע חישוק (note) לשער גבוה (speaker) ושער נמוך (amp). בנוסף ישנו שלב במשחק של טיפוס שבו הרובוט יצטרך להיתלות על שרשרת ולהישאר מעל הקרקע.


לאחר שצפינו בסרטון של העונה מספר פעמים התחלנו לעבור על החוקים שקיבלנו ממדריך המשחק- "Game Manual". עברנו על הדרישות השונות כגון: גובה, משקל וכו'.

לאחר מכן התאספנו למען תיעדוף מערכות והצעת רעיונות שונים, כדי בסופו של דבר לבחור את אלו שיסייעו לנו לתפקד בשיא היעילות במהלך העונה.


ביום הראשון לאחר הקיקאוף חשבנו על האסטרטגיות הראשוניות לרובוט, שבעזרתן נוכל לשחק ולנצח. לאורך השבוע המשכנו למדל את המגרש ולחשוב על עוד אסטרטגיות וקונספטים למערכות הרובוט.


הקיקאוף מכריז על תחילתה של עונה שבה אנו עובדים/ות קשה ומשקיעים/ות שעות רבות מזמננו למען בניית הרובוט באופן הכי טוב ויעיל שאפשר לייצר.


אנחנו מחכים/ות ומצפים/ות לעונה מוצלחת ומלאת למידה!




0 תגובות

Comments


bottom of page